iPhone 6S inanılmaz işletim Gücü ve Hızı

iPhone 6S inanilmaz isletim gücü ve hizi
iPhone 6S inanilmaz isletim gücü ve hizi

iPhone 6S inanılmaz işletim gücü ve hızı açıklandı.

Merhaba Apple Hocam takipçileri , bu konumuzda sizlere iPhone 6S işletim gücü ve hızı hakkında sizleri bilgilendirmek istedik.

iPhone 6S / Plus işlemci Gücü

Geçtiğimiz günlerde lansmanı yapılan iphone 6s ve iphone 6s plus işlemcısı sadece A9 oldugu belirtildi ama hızı konusunda hiçbir şekılde bahseldılmedi peki A9 işlemcının hızı nedir ?iPhone serisinin önceki telefonu olan iPhone 6 çift çekirdekli 1.4 GHz A8 işlemciye sahipti. Peki A9 işlemci apple göre %70 daha hızlı ve %90 daha güçlü olucak. 

Açıklanan işlemci özelliklerinin yanı sıra Çinli kuruluş kendi sitesinde iPhone 6S'in diğer özelliklerinden de bahsetti. 750 x 1334 çözünürlüklü ekran, 4.7 inch boyut gibi özelliklerden de bahsedildiği yazıda, telefonun sahip olduğu 2GB RAM'in yanlışlıkla 4GB olarak belirtilmesi kullanıcılar tarafından oldukça tepki aldı.Peki sizce Nasıl olcak , sizde bu konu hakkında yorumlarınızı yorum yoluyla paylaşabilirsiniz.


0