icloud şifresi unuttum Resımli Anlatım

icloud şifresi unuttum

icloud şifresi unuttum
icloud şifresi unuttum
Merhaba Arkadaşlar;

iCloud şifremi unuttum Nasıl Geri Alabilirim. 

Çoğumuzun yaşadığı genel bir sorun yeni bir iPhone cihaz aldığımızda şifremizi unutabiliyoruz veya uzun zamandır kullanmadığımız şifrelerimizi unutuyoruz. Peki şifremi nasıl geri alınırım.
Apple kendi sitesinden Burdan sıfırlayabilirsiniz.
Peki şifremi geri aldıktan sonra napmam gerekiyor. Şifrenizi sıfırladıktan sonra 1 hanesinin Büyük harf olma zorunluğu vardır. eğer ki hepsi küçük olursa apple bunu kabul etmiyor. Koyduğunuz şifreyi bi yere not edin unutma durumunuzda kolayca bulunabilirsiniz uğraşmadan.

Sitemizi Beğendiysenız Sol üst'ten Facebook Sayfamızı Takıp Edebilirsiniz:)
iphone kullanıcısı değilim ama teknoloji merakımdan dolayı çevremdeki çoğu iphone kullanıcısının benden yardım istemesi beni de iphone sorunları ile ilgili bir site bulmaya itti.
dün iphone kullanan bir arkadaşım böyle bir soru sormuştu, bilmiyorum demiştim. konuyu hemen ona mail ile gönderilyorum, işine yarayacağından eminim.
teşekkürler.
Meğer ne kadar basitmiş çözümü bilgilendirdiğiniz için sağol ben de bir keresinde tıkanıp kalmıştım
iCloud şifremi unuttum ve bununla kalmayıp hesabımı bloke ettim sanırım defalarca deneyerek? Bu konu hakkında bilginiz var mı acaba?
çok saolun gerçekten bi arkadasımın icloud sorunu vardı telefoncu 25 30 tl ıstedı verdı suan burda ogrendım keske onceden gorebılseydım :)
Gün geçmiyor ki bu siteden yeni bil bilgi daha öğrenmeyelim paylaşım güzel eline saglık.Böyle kısa öz saf bilgiyi burda bulabiliyoruz.
paylaştığınız link için teşekkür ederim kayıtlarıma aldım ileride icloud şifremi unutursam işime yarayabilir
sanırım iphone'de bir telefonda 5 hesaptan fazla açılamıyor. Yani telefon kullanıldığı tüm dönemler boyunca ancak 5 hesapla sınırlı.bu nedenle şifreleri iyi saklamak gerekiyor. şifre sıfırlama konsunda bilgilendirme için admine teşekkürler iyi çalışmalar.
bilal bey eğer telefonunuzun faturası varsa her gün 8.20 saatleri arasında 02162821511 nolu apple müşteri hizmetlerinden hesabınızın kilidini açtırabilrisniz parola konusundada size en iyi şekilde destek olacaklardır
13