iPhone Batarya Kalibrasyonu

iphone pil kalibrasyonu

iPhone Pil Kalibrasyonu Nasıl Yapılır ?

iPhone telefonlarında sıkça yaşanan sorunlardan biri olan , batarya dolu iken , pili bitmiş kapanması oluyor.Aslında telefonunuzdaki gösterge bir nevi bozulmuş oluyor.Siz telefonunuzun bataryası dolu zannederken birden kapanması bu sorunlardan dolayı olmaktadır.Bu iphone batarya sorununun kolay bir çözümü bulunmaktadır.

iPhone Bataryayı Kalibre Etmek.

iPhone telefonlarda şarj dolu iken birden kapanması durumda , telefonunuza pil kalibrasyonu yapmanı gerekmektedir.Bunu bir rutin haline getirebilirseniz eğer , iPhone telefonunuzda ki pil ömrünün uzamasını sağlayacaktır. iPhone telefonunuza pil kalibrasyonu işlemini yapmak çok kolaydır.En çok fayda gören ise iPhone 5 batarya kalibrasyonu işlemidir.


iPhone Pil Kalibrasyonu Etkili Şekilde Nasıl uygulanır ?

iPhone pil kalibrasyonu etkili bir şekilde uygulamak için , ilk olarak iPhone telefonunuzdan tüm ayarları sıfırla seçeneğini seçerek , telefonu fabrika ayarlarına döndürmeniz gerekmektedir.Burada dikkat etmeniz gereken en önemli olay , yanlışlıkla içerikleri silmeyiniz.Sadece ayarları sınırlamanız gerekmektedir.Daha sonra iPhone telefonunuzu şarja takıp yüzde yüz olmasını bekleyiniz.Telefonunuz yüzde yüz şarj olduktan sonra , şarj yüzdeniz otuz yada yirmi olana kadar kullanınız.Burada ki önemli nokta şarj yüzde 20 olana kadar bir daha şarja takmayınız.Bu işlemleri sırasıyla uygularsanız , pil seviyesi normale dönecektir.Eğer ki dönmezse pil'de büyük sıkıntı var demektir. iOS batarya kalibrasyonu işlemini de aynı şekilde bu işlemleri sırasıyla yaparak uygulayabilirsiniz.

Bu işlemleri sırasıyla uyguladım ama hala düzelmedi diyorsanız eğer , yaşadığınız sorunu bu konu altından yorum yoluyla bizlere iletebilirsiniz.Soru ve sorunlarınız hemen cevaplanır.
#iPhone Donma Sorunu

Arkadaş bende diyorum ne oluyor bu bataryaya ,durup durup bitiyordu demek ki benim de iphone batarya kalibrasyonu yapmam gerekiyor
Hocam, daha düzenli hale gelmeye başladı demiştim ki, ikinci kullanımımda yüzde 70'ten birden yüzde 20'ye düştü ben 2 defa da garantiye gönderdim ve aletin şarjın da uygulanan testler sonucu hiçbir problem olmadığını söylediler.
5s cihazım ekran değiştikten sonra batarya yüzdesi değişmiyor. Kapatıp acıldıgı zaman doğru gosterip oyle tekrar sabit bi şekilde kalıyor. Bi zamanlar mavi ekran verip kapanıyordu şimdi mavi ekran hatası kayboldu fakat pil yüzdesi calısmıyor şarjını bıtırıp sabaha kadar şarjda bıraktım aldıgımda %1 gözüküyordu cihazı kapatıp actım %100 gösterdi. Yani cihazı acıp kapatmadan dogru yüzdeyi göstermiyor sıfırlama ıslemını yapmaya korkuyorum acıkcası mavı ekran olursa sıfırlamada eger cıhaz yazılımı sorun cıkartır mı ?
Hocam telefonun ekranı kırılmıştı yaptırmak için biryere başvurdum yapıyoruz deyip aldılar telefonu 2 sonra geri aldım İyide görünüyor ama o ğünden sonra telefonun şarjı çabuk bitmeye başladı acaba diyorum benim bataryayı başka kötü bir bataryayla değiştirmişler olabilirlemi ??? Telefon alalı 2 yıl oldu iPhone 5s
19