Brawl Star Wi-Fi Sorunu [ÇÖZÜLDÜ]

Brawl Star Wi-Fi Sorunu [ÇÖZÜLDÜ]
Brawl Stars 2017 yılında supercell tarafından yayınlanan bir mobil oyundur. Brawl Star resmi olarak tanıtıldıktan sonra popüler bir hale geldi. Fakat oyun içerisinde wi-fi hatasından dolayı donma sorunları meydana geliyor. Buda çok can sıkıcı bir olay. Savaş esnasında oyunun donması demek düşmanınız tarafınızdan ölmenize yol açar ve yenilgi ile sonuçlanır.

Brawl Star Wi-Fi Sorunu [ÇÖZÜLDÜ]

İlk başta yapmanız gerekenler çok basittir. Ayarlar > Genel > Sıfırla kısmından ağ ayarlarını sıfırlıyoruz. Ağ ayalarını sıfırlamak ağ içerisinde bulunan ayarları sıfırlamaktır. Yalnızca wi-fi ayarlarını sıfırlar iPhone'nunuzda veri kaybına neden olmaz. Bu sıfırlama işlemini 4 farklı telefonda denedim ve sonuç olarak Brawl Star wi-fi sorununu çözülmüş olduğunu gördüm.

İkinci yöntem ise biraz daha kolay;
Ayarlar > Wi-fi > Bağlı olduğunu wifi nin yanında bulunan i (info) seçeneğine basınız açılan sayfada DNS ayarlarını göreceksiniz. DNS Ayarlarınızı otomatikten çıkarıp elle ile ayarlamanız sayesinde sorunun tamamen ortadan kalktığını göreceksiniz. 

Brawl Star Donma Sorunu

Aynı şekilde Brawl Star Donma sorunu nedeniyle oyun oynanılmaz bir hale gelmektedir. Bunun deneni aslında wi-fi üzerinde ki lag tan oluşmaktadır.  Ağ ayarlarınızı sıfırlayıp DNS ayalarınızı değiştirdikten sonra sorunun çözüldüğünü göreceksiniz.

Android kullanıyorum ağ ayarlarını sıfırladım ama info dns ayarlarını bağlandığım wifi yerinden bulamadım?
8