Apple Store Randevusuz Gidersek Neler Olur ?

Apple Store Randevu

Apple Store Randevusuz Gidersek Başımıza Neler Gelir ?

Merhaba , Apple Hocam takipçileri bu konumuzda sizlere , Apple Store randevu almadan gidersek başımıza neler gelir bundan bahsetmek istiyorum.Bahsetmek değilde başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim.Ben Apple Store'ye randevu almadan gittim ve bakın neler oldu.Sizde randevusuz giderek hizmet alma taktikleri ve faydasını umarım görürsünüz.

Apple Store Randevu Alma Taktik ve Önerilerim.



Çoğumuz randevu almak için uğrastığı fakat bir türlü alamadığımız randevu işlemini nasıl yapıcağız. Kolay yoldan randevu almak için, Apple Store Randevu alma taktikleri konumuzu inceleyebilirsiniz.

Peki Randevusuz Gittim Ne olabilir ?

Akasya Avm'deki apple randevusuz gittiğinizde sizi bir sıraya sokuyorlar daha sonra birebir inceleme yapıyorlar cihaz hakkında. Örneğin yazılımsal bir hata veya donanımsal bir hata olup olmadığını söylüyor. Donanımsal bir hata olduğunda size randevu alıp gelmenizi söylüyor. Ama rica üstüne aralarda gelmeyenler olursa sizi işleme alabiliyor. Biraz sert ve etkileyici konuşursanız rahatla işinizi görüp çıkabilirsiniz. Ama randevu alıp giderseniz saatiniz geldiği gibi size direk yardımcı oluyorlar.

Randevusuz gittiğinizde kesin olarak işinizi halledecek değiller. Çok küçük bir ihtimalle size yardımcı oluyorlar.

iPhone Birebir Değiştirme yapıyorlar mı ?

Apple Store gittiğinizde donanımsal bir hata var ise direk cihaz değişimi talep ettiğinizde cihaz değişimi yapıyorlar. Detay için , iPhone Sarj Batarya sorunu konumuzu inceleyebilirsiniz.Ama kullanıcı hatalarında cihaz değişimi kesinlikle yapmıyorlar. Ve garanti dışında kalıyor.


Bunlar dışında , Apple ürünleri hakkında tüm sorunlarınızı yorum yoluyla bizlere iletebilirsiniz.Soru ve sorunlarınız hemen cevaplanmaktadır.

13 ARALIK 2018 Güncel

13 Aralık 2018 tarihi itibariyle Apple randevu satanlar için önlem almak amacıyla apple kimliğinizin sizin olduğunu doğrulamanız gerekmektedir. ve Hangi iPhone cihazı için randevu aldıysanız yalnızca o iphone modelini gösterebilirsiniz. böylelikle randevusunu satanlar için önlem almış durumda.

#iPhone Donma Sorunu
Ben bizzat gittim ve yardımcı oldular.Şansımızı denemekte fayda var her zaman.Sıcak kanlı yaklaştıktan sonra her sorun çözülür.
Apple store cok unlu medyumlar gibi. Bir seans alabilmek icin kirk takla atiyoruz, saniyoruz ki tum dertlerimiz gececek..
aslında düzgün kullanılsa çok zaman kazandırıcı bir şey randevu sistemi. ama milletçe pek becerebildiğimiz söylenemez.
hocam mısafırım sayfanıza ıphone 6 kasada kendılıgınden olusan alt kısımda bı oynama var daha once hıc servıse gıtmedı degısım yaparlarmı sızde tecrubesızım bu konuda
İphone 6 s kullanicisyim kamera calismiuo ilk etapda kemara uygulamasna basinca goruntu gelmiyodu cikis yapip tekrar giris yapinca geliyodu suanda hic gelmiuo degisim olurmu
Merhaba ben bundan iki ay önce akasya avm ye Apple 6s telefonumu götürdüm tach tuşu ve donma oluyordu randuvu alarak gittim baktılar bişey yok dediler sonra çıktım geldim telefonu aldığım yere verdim onlarda ofis iletişime gönderdiler bana tach tuşu bozuk ekranda sıkıntı var diye ekranı değiştirip gönderdiler şimdi donma devam ediyor parmak izi bi okuyor bi okumuyor karşı ya bazen ses gitmiyor bu sefer götürsem değişim olur mu acaba
merhaba 02.01.2018 tarıhınde 6s cihazımı teslim ettiğim pupa apple (küçükbakkalköy) telefonumun hicbir sorunu çözülmediği gibi üstüne ekranımı çizmişler soyledigimde bizimle alakalı olmadıgını akasya apple gitmem gerektigini söylediler ne yapmam gerekiyor .?
merhaba 02.01.2018 tarıhınde 6s cihazımı teslim ettiğim pupa apple (küçükbakkalköy) telefonumun hicbir sorunu çözülmediği gibi üstüne ekranımı çizmişler soyledigimde bizimle alakalı olmadıgını akasya apple gitmem gerektigini söylediler ne yapmam gerekiyor .?
16