Apple Store Randevu Alma Teknikleri 2019

Apple Store Randevu Alma Teknikleri 2016

2016 Apple Randevu Alma Teknikleri.

Genıus Bar Apple'ın can kaynağı fakat Türkiye'de 2 Adet mağazası bulunduğu için randevu almak zor. Ama sizin için araştırmalar yaptık ve test ettik ve sonuçlar olumlu.

Apple Store Akasya mağazası günde 700-800 kişiye hizmet vermektedir. Anadolu yakasında bulunan Akasya Apple Store Biraz daha küçük olduğu için randevu almakta zorluk çekiyor olabilirsiniz. Fakat Apple Store'deki yetkililerden aldığım bilgiler dahilinde randevu sistemini tamamen çözmüş bulunmaktayız.

Apple Zorlu Center mağazasında randevu bulma olasılığınız daha yüksek çünkü günde 1500-2000 kişiye destek vermektedirler. Yani Akasya Apple Store göre randevu bulmak daha kolay. 

Apple Store Randevu Alırken Dikkat Etmeniz Gerekenler.

Apple Store Randevu Alma Teknikleri 2016

Apple Genius Bar sayfasına girmeniz gerekiyor Buraya Tıklayarak Apple Store Zorlu sayfasına gidebilirsiniz. Sayfada çıkan Genius Bar Simgesine Tıklayınız.

Apple Store Randevu Alma Teknikleri 2016
Daha Sonra Apple Kimliğinizi giriniz. Giriş yaptıktan sonra ileri kısmana basın.

Apple Store Randevu Alma Teknikleri 2016
Ve hangi Cihaz Desteği almak istiyor İseniz o cihazı seçiniz.Daha sonra randevu alanına yönlendirecek en sinir bozucu kısım şimdi başlıyor. Yapmanız gereken Her 1 saatte 6 kere randevu sistemi açılıyor. Örneğin 18:00-18:10-18:20-18:30-18:40-18:50-19:00 saatleri arasında denerseniz randevu bulma olasılığınız yüksek olur. Yani her 10 dakikada bir sistem otomatik olarak kendini yeniliyor.

Merhaba apple hocam paylaştığınız bilgilerden dolayı teşekkür etmek istedim.. 2 sorum olacak size;

Şebeke Sorunu:
Mekan, yer farketmeksizin şebeke göstergesi sürekli 2-3 kademeye düşüyor. Telefonu kullanmaya başladığımdan beri sorun devam ediyor.

Wi-Fi Bağlantı Sorunu:
Çevredeki ağ isimlerini görebiliyor, kablosuz ağ adının yanında bağlandı ifadesi var. Bağlandıktan kısa bir süre sonra, kendi kendine ağdan atıyor. Farklı ağlara da bağlanmasına rağmen kablosuz bağlanamıyor.

Not: Çalıştığım Işyerinde aynı telefondan arkadaşımda kullanıyor, onun telefonunda bu şekilde herhangi bir problem olmuyor.

Yaklaşık 1 ay oldu iPhone 6Plus kullanıyorum turkcellden teşhir ürünü olarak almıştım. Telefonu aldığım günden beri hiçbir şekilde kılıfından çıkartmadım, yinede arka kasasında siyah nokta nokta işlenmiş doğrusu düşmüş gibi noktalar oluşmaya başladı, boya atması var. Düşürmedim nede herhangi biryere vurmadım. Zorlu Center'a mı ? Akasya apple store'ye mi ? gitsem ne yapmamı önerirsiniz yardımlarınızı bekliyorum.

telefonumu sıfırı ile değiştirebilir miyim?
Merhabalar Cengiz Bey;
İlk önce şebeke sorunu cihaz üzerindeki antenlerden kaynaklanması mümkün veya sim kartınızı nanoSim'e döünüştürürken kırılma olmuş olabilir.
Wi-fi Sorunu yazılımsal bir sorun gibi gözüküyor. Cihazı restore edip icould yedeklemesi geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz.
iPhone 6S plus kılıf'ı sürekli kullandığınız için cihazın arkasına yani kılıf içinde sivi birikmesi olduysa oksitlenme yapabilir bu yüzdende cihazın boyası hata görmüş olabilir.
Şebeke sorunu sim ile alakalı değil ise antenlerden kaynaklıdır bunun içinde AppStore götürebilirsiniz. Zorlu Center götürmeniz daha iyi olacaktir.
Selamlar,

Alper bey merhaba, size şöyle bir sorum olacak, iOS 10 ılk yuklememden sonra kulaklık ahize sesi cok ama cok dustu, konusanlar bagırsa bıle duyamaz oldum, daha sonra 10.1.1 yada 2 hatırlamıyorum ahıse ses sorunu ıyılestırmesı gıbı bısey cıktı, hadı dedım fark ettıler ve duzelttıler, ve tabıkı yıne duzelmedı, daha sonra apple servısınden bır arkadas ( ıstanbul bakırkoydekı) telefona bır de normal format atın, yenıleyın cıhazı duzelır dedı ve dun ıtıbarı ıle onu da yaptım ama yıne duzelmedı. baska bır arkadasımın cıhazı ıle deneme bır arama yaptım ( hanı benım kulaklarımda mı bır surun var dıye ) ama duydugum ses sankı dısko sesı kadar yuksek, yanı benım cıhazın kulaklık sesı artık nereeyse gıttı, bu durumda ne yapılır, garantısı devam edıyor, sızce onarımla mı duzelır yoksa cıhazın yenısını verırler mı acaba?
üstad günün her saati mi 6 defa randevu açılıyor, belli bir saat dilimi var mı? Dün gece 01:00 civarı randevu açılmamışken 01:30 da yeni günün açıldığını ve açılan güne ait randevuların dolduğunu gördüm
Merhaba hiçbir şekilde randevu alamıyorum her saat dediğiniz gibi denedim gece de denedim ama sürekli alamıyorum hangi saatte denemeliyim
Hocam merhabalar.

bu yazıyı ekşi sözlükten görüp de geldim. istanbulda olduğum süre içerisinde randevu alamamıştım ve okul için eskişehire gelmem gerekti. burda pupa teknik servse götürdüm telefonu aniden kapanıp bir daha açılmadığı için. ertesi gün gelen mesajda cihazın gövde kısmında eğrilik olduğunu ve garanti kapsamı dışında olup dilersem kalan garanti süresiyle telefonunun değerinin 300 tl altında bir ödeme yapmam gerektiği yazılı bir mesaj aldım. fakat şikayetvarda eskişehir pupa için hep aynı bu tarz şikayetler vardı.

şimdi size sorum şu: buradaki servise istanbula göndermelerini söylesem gönderirler mi veyahut istanbula kendim gelip getirsem bana yine aynı dönüt gelir mi?

umarım yanıtlarsınız şimdiden teşekkürler
10